9 mei, van Lugo naar O Burgo de Negral, 22km - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van nathaliemarielle - WaarBenJij.nu 9 mei, van Lugo naar O Burgo de Negral, 22km - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van nathaliemarielle - WaarBenJij.nu

9 mei, van Lugo naar O Burgo de Negral, 22km

09 Mei 2024 | Spanje, Santiago de Compostella

De dag begon nog wat fris en mistig.

We verlaten de stad via de oude stadspoort en gaan de rivier de Mino over. Na ongeveer anderhalf laten we Lugo met zijn buitenwijken achter ons. We vervolgen de harde weg met afwisselend bospaden. De omgeving is hier heuvelachtig en weids. Na San Roman krijgen we nog een flinke stijging en daling naar O Burgo de Negral, waar wij deze nacht verblijven.

Het was een mooie dag met veel zon (eindelijk)[e-1f31e][e-1f31e][e-1f31e][e-1f31e][e-1f31e][e-1f31e]

en een mooi hotel.

• 10 Mei 2024 - 10:06

Vera:

Wat geweldig voor jullie dat het eindelijk een mooie dag was qua weer. Prachtig hoor zo lopen in het bos. [e-1f929]

Geniet ervan dames en hou vol hè.

Liefs, Vera

• 10 Mei 2024 - 11:49

Yvonne Alink:

Chapeau Dames! Jullie hebben de perfecte combi gevonden, afzien en daarna heerlijk bijtanken.[e-1f44d][e-1f618]

• 10 Mei 2024 - 13:44

Mayke Vermulst :

Gelukkig wat beter weer. Mooie fotos veel plezier nog

• 10 Mei 2024 - 19:32

Yolanda:

Wat fijn dat jullie eindelijk een positieve weersomslag hebben.[e-1f60e] Dik verdiend met jullie doorzettingsvermogen! Hopen dat zo nog even aanhoudt. Erg mooie foto's! Grtz Yolanda

• 13 Mei 2024 - 09:02

Marsha Fortuijn :